0
Този семинар е част от обучението на регистрираните одитори по мерките срещу изпирането на парите и финансирането на тероризма. Материята ще се разглежда от чисто практически аспект, като в семинара ще има един водещ акцент (4 учебни часа) и два допълнителни акцента по избор на участниците (4 учебни часа – по два на акцент).
Водещият акцент е документирането на изпълнението на мерките срещу изпирането на тероризма, финансирането на тероризма и защита на личните данни.
Двата допълнителни акцента участниците ще определят в анкета, която ще се проведе по начина описан по-долу тук.
Начин на провеждане на семинара в ОНЛАЙН В СИСТЕМАТА ZOOM
Участниците ще получат линк към онлайн залата в деня преди провеждането на семинара.
Лекторът и организаторите на семинара нямат ангажимент по инсталиране, настройване и използване на системата ZOOM на компютрите на участниците.
3. График на провеждане на семинара.
Първо занятие 09:30 - 11:00 Водещ акцент: „Документиране на изпълнението на мерките срещу изпирането на пари, финансиране на тероризма и защита на личните данни“
Кафе пауза 11:00 - 11:30
Второ занятие 11:30 - 13:00
Обедна почивка 13:00 – 14:00
Трето занятие 14:00 – 15:30 Първи акцент по избор на участниците
Кафе пауза 15:30 – 15:45
Четвърто занятие 15:45 – 17:15 Втори акцент по избор на участниците - темите на акцентите, избрани от участниците ще бъдат обявени след крайния срок на провеждане на анкетата.
В анкетата участниците трябва да класират три теми (акцента) по свой избор съответно на първо, второ и трето място. Първите две теми (два акцента), които са събрали най много точки (в зависимост от класирането на участниците) ще бъдат и допълнителните акценти на този семинар.
Ето и самите теми (акценти) за избор:
1. Документиране на оценка на рискова област;
2. Документиране на одиторска извадка;
3. Документиране на мотиви за липса на ключови въпроси;
4. Документиране на оценка на рискове от измама при признаването на приходи;
5. Документиране на одиторски процедури в отговор на оценени рискове;
(уязвимости, заплахи);
6. Документиране на извършени аналитични процедури;
7. Преглед и архивиране на одиторските документи; Изисквания и добри
практики;
8. Документиране на тестове на контролите;
9. Електронна документация: Предимства и рискове;
10. Структура и съдържание на одиторски работен документ;
11. Документиране на същественост;
12. Документиране на заключенията и мотивите за изготвяне да одиторския
доклад.
Организатор | РО Варна |
11 ноември 2024 | |
8 часа | |
Тошко Поптолев | |
онлайн Zoom | |
120 лв. с ДДС | |
80 |